۱۳۹۵ تیر ۱۲, شنبه

معرفی کتاب : ساختمان هلی کوپتر






نویسنده : علی اکبر اخگری

تعداد صفحه : 800 صفحه


نویسنده : علی اکبر اخگری
تعداد صفحه : 800 صفحه
این کتاب در سه فصل کامل به تشریح سه شاخه اصلی هلی کوپتر از قبیل فریم هلیکوپتر به عنوان ساختار اصلی هلیکوپتر ، مکانیزم های پروازی هلیکوپتر ، سیستم پرواز و آخرین مبحث به ساختار انتقال قدرت در هلیکوپتر می پردازد . این کتاب نسبت نسخه مقدماتی آن به جزیئیات بیشتری پرداخته است به عنوان مثال به تشریح تک تک قطعات ضروری در ساختار هلیکوپتر و نحوه کار کرد آنها را مورد بررسی قرار می دهد .
این کتاب از نظر ساختار ریز فنی ساختمان هلیکوپتر یک کتاب مرجع خوب به حساب می آید چرا که هر قطعه یا سیستم عملکرد هلیکوپتر و نقش آن قطعه در مدار را به خوبی تشریح کرده است لذا اگر بخواهید در ضمینه ساختمان هلیکوپتر تبدیل به یکی از متخصصان تبدیل شوید دنیای پرواز این کتاب را به شما توصیه می کند .
امروزه با ورود به عرصه سیستم های پروازی پیشرفت در صنعت هلیکوپتر یک ضرروت به حساب می آید لذا یادگیری ساختمان هلیکوپتر و ارتقا سیستم های مربوط به آن را در کتاب هایی از این قبیل می توانید پیدا کنید لذا ما به شما علاقه مندان توصیه می کنیم تا کتاب ها و منابع بهتری از جمله این کتاب را مطالعه کنید .
- See more at: http://shop.dp-rc.com/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%84%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%BE%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%DA%AF%D8%B1%DB%8C#sthash.Qa4tQwQd.dpuf
این کتاب در سه فصل کامل به تشریح سه شاخه اصلی هلی کوپتر از قبیل فریم هلیکوپتر به عنوان ساختار اصلی هلیکوپتر ، مکانیزم های پروازی هلیکوپتر ، سیستم پرواز و آخرین مبحث به ساختار انتقال قدرت در هلیکوپتر می پردازد . این کتاب نسبت نسخه مقدماتی آن به جزیئیات بیشتری پرداخته است به عنوان مثال به تشریح تک تک قطعات ضروری در ساختار هلیکوپتر و نحوه کار کرد آنها را مورد بررسی قرار می دهد .این کتاب از نظر ساختار ریز فنی ساختمان هلیکوپتر یک کتاب مرجع خوب به حساب می آید چرا که هر قطعه یا سیستم عملکرد هلیکوپتر و نقش آن قطعه در مدار را به خوبی تشریح کرده است لذا اگر بخواهید در ضمینه ساختمان هلیکوپتر تبدیل به یکی از متخصصان تبدیل شوید دنیای پرواز این کتاب را به شما توصیه می کند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر